Regulamin sklepu
§ 1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Bajewski.pl, zwany dalej „Sklepem Internetowym”, prowadzony jest przez Metaloplastykę Mariusza Bajewskiego z siedzibą w Malczewie pod numerem 10A, 55-100 Trzebnica, REGON 021316853, NIP 9151341896, zwaną dalej „Firmą”.
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną towarów w postaci, ławek cmentarnych, mebli ogrodowych, wyrobów metalowych i wszystkiego, co jest związane z obróbka matali, na terenie Polski oraz UE za pośrednictwem strony www.bajewski.pl, zwanej dalej „Stroną Internetową”.
- Ze Spółką można kontaktować się także za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@bajewski.pl oraz telefonu pod numerem +48 667 60 45 45
§ 2. Informacje szczegółowe dla klientów będących konsumentami
- Za konsumenta uważa się osobę fizyczną nabywającą towar, którego nabycie nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Firma za pośrednictwem Sklepu Internetowego sprzedaje towary będące rzeczami i w tym celu porozumiewa się z konsumentem za pośrednictwem Strony Internetowej. Świadczenie Sklepu Internetowego obejmuje sprzedaż towaru oraz jego dostarczenie do Klienta z zastrzeżeniem § 4 ust. 12.
- Łączna cena za świadczenie obejmuje cenę towaru oraz koszt przesyłki. Koszt przesyłki ustala się na podstawie cennika kosztów przesyłki, przewidującego zależność od wagi produktów, gabarytów przesyłki i wartości koszyka. Koszt ten zawierać się będzie w przedziale od 8,99 zł do 300 zł.
- Koszty korzystania ze Strony Internetowej w celu zawarcia umowy ustala operator, z którego usługi korzysta kupujący.
- Sposoby i terminy zapłaty za świadczenie określone są w § 5.
- Spełnienie świadczenia polega na wydaniu towaru kupującemu i następuje w terminie określonym w § 4 ust. 5. Firma ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Procedurę rozpatrywania reklamacji określa § 7.
- Konsument, który dokonał zakupu za pośrednictwem Strony Internetowej, może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów – z zastrzeżeniem ust. 12. Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni i liczy się od objęcia w posiadanie zakupionej rzeczy przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę inną niż przewoźnik, a w wypadku gdy umowa sprzedaży obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
- W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy niezbędne jest przesłanie pod adresem Firmy podanym w § 1 ust. 1 lub jej adresem e-mail podanym w § 1 ust. 3 jednoznacznego oświadczenia na piśmie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego konsument może skorzystać, zawarty jest w załączniku do niniejszego regulaminu.
- W razie odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem Strony Internetowej konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Firmie nie później niż 14 dnia od dnia, w którym odstąpił od umowy. Towar powinien być zwrócony pod adresem Firmy podanym w § 1 ust. 1.
- Konsument winien pokryć tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (nadania przesyłki), których wysokość szacowana jest maksymalnie na kwotę odpowiadającą kosztowi uprzedniego doręczenia mu rzeczy sprzedanej. Firma obowiązana jest jednak do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą. Firma nie przyjmie przesyłki towaru wysłanej pod jej adresem za pobraniem pocztowym.
- Konsument, który skorzystał z przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Firma, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że konsument zgodził się na inne rozwiązanie.
- Firma może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem Strony Internetowej nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
e) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych form rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a dostęp do tych procedur ma na zasadach określonych przez właściwe organy administracji publicznej oraz organizacje społeczne, którymi są w szczególności:
– powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów,
– wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej,
– polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej,
– Federacja Konsumentów,
– Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
§ 3. Rejestracja i logowanie
- Do skorzystania z możliwości przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, oraz aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
- Rozpoczęcie procedury zakupu w Sklepie Internetowym uzależnione jest od dokonania rejestracji lub – w przypadku zakupu jednorazowego – wybrania opcji zakupu bez rejestracji.
- Konto zostaje aktywowane po akceptacji przez Sklep Internetowy.
- Rejestrujący konto w Sklepie Internetowym otrzymuje automatycznie wygenerowany przez sklep e-mail z linkiem potwierdzającym rejestrację konta.
- W celu przystąpienia do zakupu należy na Stronie Internetowej wypełnić odpowiedni do wybranej opcji zakupu formularz poprzez wpisanie do niego danych.
- Warunkiem kontynuacji zakupu jest poznanie i zaakceptowanie – poprzez kliknięcie odpowiednich pól – postanowień niniejszego regulaminu, który w szczególności określa warunki przetwarzania przez Firmę danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia składanego w Sklepie Internetowym. Istnieje również możliwość równoczesnej rejestracji konta podczas składania zamówienia – poprzez wypełnienie pól „hasło” oraz „powtórz hasło”.
- Po wypełnieniu formularza należy uruchomić link ukryty pod polem „Złóż zamówienie”, co jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Powoduje to zapisanie w bazie danych informacji wpisanych w formularzu oraz nazwy hosta nadawcy i godziny wysłania formularza.
- Po odnotowaniu dokonania czynności, o których mowa w ust. 2 – 7 Sklep Internetowy pod adresem internetowym, z którego wpłynęło zamówienie, przesyła automatycznie wygenerowany e-mail ze szczegółami zamówienia.
- Zarejestrowanie umożliwia logowanie się do Sklepu Internetowego przy pomocy podanych w trakcie rejestracji adresu e-mail, jako loginu, oraz hasła.
- Rejestrujący we własnym interesie winien wystrzegać się ujawnienia loginu i hasła osobom niepowołanym.
§ 4. Przyjmowanie, składanie i realizacja zamówienia oraz doręczenie towaru
- Zamówienie składa się za pośrednictwem formularza zamówienia, dostępnego na Stronie Internetowej.
- W celu złożenia zamówienia na stronie produktowej należy uruchomić link ukryty przy wybranym towarze pod polem „Dodaj do koszyka”, a następnie w Koszyku określić ilość (liczbę) zamawianego towaru.
- Określenia sposobu dostawy i zapłaty dokonuje się poprzez wybór opcji proponowanej przez Sklep Internetowy.
- Uruchomienie linku ukrytego pod polem „Złóż zamówienie” jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia i obowiązkiem zapłaty.
- Sklep Internetowy zobowiązany jest do wysłania towaru w terminie 5 dni od złożenia zamówienia przez kupującego, za wyjątkiem towarów produkowanych na indywidualne zamówienie klienta, jednak w terminie nie dłuższym niż 30 dni.
- O wysłaniu towaru Sklep Internetowy zawiadamia kupującego przesyłając wiadomość pod adresem e-mail wskazanym podczas składania zamówienia lub rejestracji.
- Złożone zamówienie można cofnąć przed dokonaniem przez Sklep Internetowy wysyłki towaru poprzez nawiązanie połączenia i złożenie odpowiedniego oświadczenia od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do 14:30 pod numerem telefonu podanym w § 1 ust. 3.
- Cena towaru podana na Stronie Internetowej jest wiążąca i w odniesieniu do zalogowanego zainteresowanego nie może ulec zmianie przez okres, przez jaki pozostaje on zalogowany na Stronie Internetowej, nie dłużej jednak niż przez 24 godziny od momentu pierwszego zalogowania w danym dniu.
- W przypadku każdej sprzedaży wystawiany jest dokument sprzedaży (faktura albo paragon) określający cenę sprzedaży oraz cenę dostawy.
- Ceny towarów zamieszczone na Stronie Internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Koszt dostawy (przesyłki) towaru stanowi odrębną pozycję i nie jest uwzględniony w cenie sprzedaży towaru. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w formularzu zamówienia sposób. Koszty dostawy podane są na Stronie Internetowej.
- Dopuszcza się możliwość dokonania przez nabywcę odbioru osobistego zakupionego towaru w siedzibie Firmy po telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny obioru.
- Sklep Internetowy pod adresem, z którego pochodzi zamówienie, przesyła e-maile z informacją o każdym etapie realizacji zamówienia.
- Wysyłka towarów o różnym czasie realizacji realizowana jest po skompletowaniu ich całości, tzn. w czasie przewidzianym dla towaru o najdłuższym czasie przygotowania do ekspedycji.
- Sklep Internetowy nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie, jeżeli spowodowane zostało nieprawidłowym lub błędnym określeniem przez nabywcę miejsca przeznaczenia towaru podczas rejestracji.
- W razie niedoręczenia przesyłki z powodu niewłaściwie podanego adresu dostawy wysłanie towaru pod ponownie wskazanym przez nabywcę adresem uzależnione jest od pokrycia przez tego nabywcę kosztu zwrotu oraz powtórnej wysyłki.
- Sklep Internetowy zastrzega sobie możliwość zmiany cen oferowanych towarów, a także prowadzenia promocji.
§ 5. Płatności
Zapłaty ceny sprzedaży towaru dokonuje się:
1) podczas odbioru towaru w siedzibie Firmy – gotówką,
2) podczas odbioru towaru po dostarczeniu go przez operatora pocztowego lub firmę kurierską – gotówką lub kartą płatniczą;
3) przed odbiorem towaru (jeżeli nabywca wybrał płatność z góry) – przelewem na rachunek bankowy Sklepu Internetowego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna – nr PL 67105015751000009092139600, lub za pomocą systemu płatności elektronicznych – PayU.com, BLIK, karta płatnicza.
§ 6. Odbiór towaru
- Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm oraz naklejonych na opakowanie plomb.
- W wypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzeń lub prób otwierania, należy w obecności kuriera lub przedstawiciela operatora pocztowego sporządzić protokół uszkodzeń oraz skontaktować się ze Sklepem Internetowym.
§ 7. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży
- Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy o Prawach konsumenta, o której mowa w § 11 ust. 1. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik 1 do niniejszego regulaminu.
- Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1, dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. pisemnego.
- W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
§ 8. Tryb zgłaszania wad fizycznych oraz rozpatrywania reklamacji
- Reklamacje należy kierować do Firmy pod adresem: Malczew 10A, 55-100 Trzebnica. Reklamacja może być złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem podanym w § 1 ust. 3.
- Składając reklamację należy przedłożyć dowód zakupu oraz opatrzony podpisem kupującego opis wady wraz ze sprecyzowaniem żądania.
- W wypadku składania reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty określone w ust. 2 winny zostać przesłane w formie skanów.
- Firma rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Do zachowania tego terminu wystarczy przesłanie przed jego upływem przesyłką poleconą pod adresem zgłaszającego reklamację informacji o zajętym przez Firmę stanowisku.
- Firma nie udziela gwarancji na towary. W razie, gdy na towar udzielona jest gwarancja przez producenta, roszczenia w oparciu o gwarancję należy kierować do tego producenta, a uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru.
- Uprawnienia związane z rękojmią za wady dotyczące konsumenta, z wyjątkiem art. 558 § 1 zdanie drugie Kodeksu cywilnego, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§ 9. Zwrot uiszczonej ceny sprzedaży
- Firma dokona zwrotu ceny sprzedaży:
a) uiszczonej z góry przez nabywcę, który następnie cofnął zamówienie przed dokonaniem przez Sklep Internetowy wysyłki towaru – w wysokości odpowiadającej cenie towaru, na który zamówienie zostało cofnięte;
b) uiszczonej przez nabywcę, który następnie dopełniwszy warunków określonych w § 7 odstąpił od umowy i zwrócił towar;
c) uiszczonej przez nabywcę, który następnie skutecznie złożył oświadczenie o obniżeniu ceny w oparciu o przepisy o rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej – w części odpowiadającej kwocie obniżenia;
d) uiszczonej przez nabywcę, który następnie skutecznie odstąpił od umowy w oparciu o przepisy o rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej.
- Zwrot ceny sprzedaży w wypadkach określonych w ust. 1 nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez nabywcę.
- W wypadkach określonych w ust. 1 pkt. 1 i 4 zwrot ceny nastąpi wraz z równowartością kwoty uiszczonej tytułem kosztu wysyłki.
§ 10. Dane osobowe
- Administratorem przekazanych przez nabywców ich danych osobowych jest Firma.
- Przetwarzanie przez Firmę danych osobowych jest konieczne do zawarcia i realizacji umów, w których przypadku osoby, od których dane te pochodzą, są stronami tych umów.
- Niepodanie przez nabywcę danych osobowych w trybie i zakresie określonych w niniejszym regulaminie uniemożliwia zawarcie umowy sprzedaży.
- Cel, warunki przechowywania lub dostęp do danych osobowych opisane są szczegółowo w Polityce prywatności.
- Nabywca, którego dane osobowe podlegają przetwarzaniu przez Firmę, ma prawo wglądu i zmiany (poprawienia) swoich danych osobowych, a także żądania od Firmy niezwłocznego ich usunięcia („prawo do zapomnienia”), chyba że do kontynuowania przetwarzania będą zobowiązywać Firmę przepisy prawa, np. podatkowego, albo będzie podstawa, by przyjąć, że jest to niezbędne do ochrony żywotnych interesów klienta, bądź okaże się to niezbędne dla rozpatrzenia uwag klienta co do działalności Firmy lub oferty, albo do rozpatrzenia reklamacji, bądź też wymagać tego będzie prawnie uzasadniony interes Firmy.
- Żądania z zakresu przetwarzania danych osobowych można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem podanym w § 1 ust. 3.
- W zakresie ochrony danych przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r., poz. 287).
- W razie zmiany regulaminu zamówienie złożone przed jej wejściem w życie będzie realizowane na podstawie zasad obowiązujących do tego czasu.
- Niniejszy regulamin jest dostępny jest w siedzibie Firmy oraz na Stronie Internetowej.
Załącznik 1
…………………, dnia ……………………
………………………………………
(imię i nazwisko nabywcy)
………………………….……………
(ulica, numer domu, numer mieszkania)
…………………………………………
(miejscowość, kod pocztowy i poczta)
Metaloplastyka Mariusz Bajewski
Malczew 10A, 55-100 Trzebnica
e-mail: biuro@bajewski.pl
OŚWIADCZENIE
O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy, które nabyłem w Sklepie Internetowym Bajewski.pl:
Lp. | Nazwa towaru | Liczba sztuk | Wartość (PLN) |
1. | |||
2. |
Nr faktury/paragonu: …………………………………
Przesyłkę zawierającą zakupiony przez mnie towar otrzymałem w dniu ………………………
Towar odsyłam w stanie niezmienionym, a zmniejszenie jego wartości jest wynikiem korzystania z niej w sposób niewykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwrotu uiszczonej przeze mnie ceny sprzedaży w kwocie ……………………… proszę dokonać na mój rachunek bankowy nr ………………………………………………
……………………………………
(podpis nabywcy)
Regulamin Promocji
„10 zł za każde wydane 100zł”
- Organizatorem Promocji o nazwie „10zł za każde wydane 100zł” jest firma BAJEWSKI Metaloplastyka z siedzibą w Malczów 10A, 55-100 Trzebnica, NIP: 915-134-18-96.
- Niniejsza Promocja umożliwia jej Uczestnikom zakup wszystkich produktów
- w Sklepie internetowym bajewski.pl/sklep po cenie promocyjnej uzyskanej przy użyciu jednorazowego kodu rabatowego.
- Uczestnikiem Promocji może być wyłącznie osoba fizyczna, która w okresie od
- 05.2024 r. dokonała zakupu w Sklepie internetowym bajewski.pl/sklep za kwotę od 100 zł do 5000 zł brutto.
- Kod rabatowy wraz z linkiem do Sklepu internetowego bajewski.pl/sklep , za pomocą którego można dokonać zakupu produktów objętych Promocją zostanie wysłany na adres e-mail Uczestnika po upływie 14 dni od daty odebrania zamówienia.
- Kod rabatowy jest ważny przez okres 3 miesięcy od jego otrzymania na adres e-mail.
- Wartość kodu rabatowego zależy od wartości zamówienia dokonanego w okresie od 01.05.2024 r. Za każde wydane pełne 100 zł Uczestnik Promocji otrzymuje zwrot w postaci kodu rabatowego o wartości 10 zł.
- Promocja nie dotyczy zamówień na fakturę z numerem NIP oraz zamówień złożonych w systemie ratalnym. Maksymalna wartość kodu rabatowego jaki Uczestnik Promocji może otrzymać wynosi 500 zł.
- Rabatu nie można wymienić na ekwiwalent pieniężny ani rzeczowy.
- Otrzymany kod rabatowy można wykorzystać wyłącznie raz. W przypadku anulacji zamówienia, zwrotu produktu, czy reklamacji kod rabatowy nie zostanie przesłany ponownie.
- Czas trwania promocji określa ważność kodu, czyli 3 miesiące liczone od otrzymania go przez Uczestnika w wiadomości e-mail.
- Dodanie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z zakupem.
- Zawarcie umowy następuję po zatwierdzeniu przez Sklep bajewski.pl oferty złożonej przez Uczestnika Promocji.
- Sklep bajewski.pl/sklep zastrzega sobie prawo do wykluczenia uczestnika z Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu.
- Sklep bajewski.pl/sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny, w szczególności: zmiany przepisów prawa regulujących zasady i organizację przeprowadzania Promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki organizatora i uczestników Promocji; przedłużenia lub skrócenia terminu obowiązywania Promocji; zmiany sposobu przeprowadzania Promocji spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają prawa do reklamacji związanej z rękojmią, jak również nie ograniczają prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego, zgodnie z odrębnymi przepisami.
- Reklamacje dotyczące niniejszej Promocji należy składać na piśmie na adres korespondencyjny BAJEWSKI Metaloplastyka ul. Piwniczna 12,55-100 Trzebnica. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez bajewski.pl.
- Jeśli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w zakresie, w którym to postanowienie jest niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne zostaje ono wyłączone i usunięte, a w pozostałym zakresie postanowienia Regulaminu obowiązują i pozostają w pełnej mocy oraz są nadal wiążące i wykonalne.
- Udział w Promocji jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- W zakresie przetwarzania danych osobowych obowiązuje polityka prywatności Sklepu internetowego bajewski.pl.
- W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz Regulamin Sklepu internetowego bajewski.pl.
OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
1.1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego
wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym.
Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego
produktu w Sklepie Internetowym.
1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym
przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email firmie
obsługującej proces ankietowania.Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii
w formularzach jest obsługiwany w pełni przez firmę TrustMate SA z siedzibą
Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław.
TrustMate SA wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie
opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie –
formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy
dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz
zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po
otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii TrustMate może
ponowić wysyłkę zaproszenia.
1.3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał
zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
1.4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w
Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
1.5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do
działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn
nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających
dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub
osób trzecich.
1.6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów
w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie
fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem
opinii nie może być także sam
Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
1.7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej
autora.